نظرسنجی بهترین گوشی ارائه شده در چند ماهه نخست سال 2014 ( همراه با جایزه) مطلب ویژه

نظرسنجی بهترین گوشی ارائه شده در چند ماهه نخست سال 2014 ( همراه با جایزه)

با آنکه چند ماهی از سال 2014 می گذرد اما در این مدت اتفاقات زیادی در دنیای تجهیزات دیجیتالی قابل حمل افتاده است که نمونه ای از آن ارائه رسمی گلکسی اس 5 و محصولات قدرتمند دیگر از رقبای معروف و ناآشنای بازار موبایل است. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم در  یک نظرسنجی منطقی یک محصول قدرتمند از هر برند را که در این مدت به بازار ارائه شده را در یک رقابت انتخابی سالم به جان هم بیاندازیم! تا ببینیم شما کاربران عزیز کدام یک را به عنوان گزینه برتر انتخاب می کند. از آن جایی که این نظرسنجی دارای جایزه است پس از دوستان خواهش می کنیم کمی وقت بگذارند و با نام کاربری خود نظر را ثبت کنند چون در این حالت نمی توانیم نام آن ها را در لیست قرعه کشی قرار دهیم و شرمنده آنها  خواهیم شد.

چگونه شرکت کنم؟

راهکار ساده است. با نام کاربری خود وارد شوید و به این لینک مراجعه کنید. بعد در این بخش می توانید گزینه خود را انتخاب کنید و مورد انتخابی خود را در بخش کامنت بنویسید. البته اگر دوست دارید دلیلش را هم بنویسید تا دیگران استفاده کنند.

 

مدت زمان نظرسنجی

این نظرسنجی به مدت یک و نیم ماه برگزار می شود و بعد از این تاریخ به طور خودکار نظرسنجی متوقف خواهد شد.

 

جایزه و اعلام برنده

دوستان خوبم ما برای این نظرسنجی حداقل یک جایزه در نظر گرفتیم که به احتمالا آن را افزایش دهیم برای همین از این بابت نگران نباشید چون هیچ وقت از این بابت پشیمان نخواهید شد! برنده یا برندگان این نظرسنجی یک هفته بعد از پایین نظرسنجی اعلام می شود.

 

موفق باشید